Första gången med Hanky

Första gången var äntligen jag och Hanky ensamma, innan hade vi bara träffats ute bland folk eller när hans bror och föräldrar var hemma. Vi låg och kollade på film i hans stora skinnsoffa, jag var nervös och kände mej pirrig, hade aldrig varit tillsammans med någon som var så mycket äldre än mej innan(Han var 10 år äldre), eller ja, vi var inte tillsammans egentligen, det var bara som vi sa, vi var lite mer, älskare, som inte hade älskat än, men idag skulle det äntligen hända.
Hanky la sina händer på mina lår och började sakta smeka dom, jag blev väldigt nervös och en pirrig känsla av vällust strömmade genom kroppenHanky tittade på mej med sina stora ögon och kysste mej med sina vackra läppar
Nu skulle det hända, jag kunde inte vara med upphetsad än jag var.
Jag tog min ena hand och kände Hanky mellan benen, det var stort och stenhårt, jag blev genast mycket våt och kände hur mina safter rann längs mina lår. Hanky kände hur våt jag var och stönade och log mot mej. Han kysste mej och samtidigt smekte han mina bröst, jag kände mej lycklig och kåt.
Hanky la sej över mej och tog av sej tröjan, han hade fina bröstmuskler och en fin mage. Jag log retfult och la mej sedan över honom och pussade på magen och sen knäppte jag upp hans byxor som satt tajt över hans väldiga paket. Jag tog kuken i handen, som nu var otroligt lång och grov, jag skrattade och sa "det här kommer aldrig gå" han log mot mej, och drog handen genom mitt hår, sedan tryckte han försiktigt mitt huvud över hans kuk, den gled in i min mun och jag kände Hankys goda smak, det gjorde ont i käkarna att suga hans väldiga manslem, men tanken på hur mycket han njöt fick mej att fortsätta. Hanky låg helt avslappnad och smekte mej i håret och han andades tungt och oregelbundet, sedan puttade han bort mej och la mej på rygg i soffan. Jag skrattade till och Hanky log mot mej och tog av min tröja och bh, nu blottades mina bröst och Hanky började slicka på dom, det var skönt men kittlades lite så jag tog tag i hans haka och visade att jag ville bli kysst, han pussade mej på kinden och började ta av mej mina byxor och trosor. Han smekte min nyrakade lena fitta och han stönade och såg riktigt kåt ut, "Fan va sexig du är, jag vill knulla dej nu" sa han, jag vart otroligt kåt och instämde, nu skulle det hända, Hanky skulle vara i mej. Hanky tog sin kuk och drog den fram o tillbaka över min springa, sen pressade han in den, han fick kämpa ett bra tag innan han fick in hela och sen började han jucka, långsamt och mjukt, jag började stöna och kände hur hela min våta fitta blev utfylld av Hankys stora kuk. Hanky kysste mej samtidigt som han knullade mej och nu började han köra snabbare, jag försvann in i en drömvärld när han gnuggade min gpunkt med sin kuk, jag vart helt tung och avslappnad, sen började hela kroppen att skaka, jag hade aldrig känt en sån känsla någonsin med någon kille förut. Hanky såg hur att jag kom och då kom han också, vi kom in i en djup och skön orgasm tillsammans och hanky lät sin sats komma långt in i mej, han låg över mej ett tag och kollade in i mina ögon med sin kuk fortfarande i mej, fortfarande hård, den pulserade i min fitta och jag kände mej så otroligt tillfredställd, vi somnade tillsammans nakna i soffan, sen åkte jag hem och kunde aldrig mer sluta tänka på Hankys väldiga lem.




Det här är en av de få sexhistorier jag har att berätta, det bästa sexet någonsin, kanske inte så intressant men väl värt att dela med sej. Puss puss // PetflaskaN love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0