Sexhistoria

Hej alla barn,vuxna,peddon osv (kallar er banditer i fortsättningen)! StickkontakteN här, jag pluggar som sagt på KTH, och har noll barn.

Snabb fakta om mig och PetflaskaN:
Favoritmat: Ost (med löpe)
Favoritställning: doggy
Ambitioner: Biologilärare, programledare
Fritidsysslor: Bada, sex, onanera

Mer fakta kommer så småningom.

Nu till en rolig och pinsam sexhistoria!


En gång hade jag och mitt ex på med ett förspel hemma i hans säng, det gick väldigt hett till och han slickade mig på magen och jag nöp honom på bröstvårtorna. När jag sedan tog av mig BH´n och kastade iväg den, hamnade den på en lampa, som tur väl var ramlade den inte. Men när jag slet av hans kalsonger och kastade iväg dem, så flög dem på lampan, och den ramlade och gick i tuuuusen bitar, gud vad pinsamt det var!

Påminner om det här typ:


//StickkontakteN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0